Referenssit – Raskassuunnittelu – 3D-suunnittelua – Päällirakenteet, nosturit, vaihtolavat..

Referenssit

Volvo+Fassi1750+rahtilava

Suunnittelimme 5-akseliseen Volvoon kiinteän rahtilavan.

Scania 6×2+PK295+rahtilava

Suunnittelimme uuden Scanian päälle kiinteän rahtilavan kuljetustelineineen. Asiakkaalta varmistettiin havainnekuvin suunnittelun yksityiskohdat kuten asiakkaan toivoma läpikaukalo perään.

Volvo FH 6×2+HMF3220+Joab

Työhön kuului koko päällirakennesuunnittelu rungon vahvistamisesta loppuvarusteluun.

Sora-auton lava

Suunnittelimme 3-akselisen Scanian päälle sivulta aukeavan sora-lavan, jota voi käyttää myös muihin kuljetustarpeisiin. Suunnittelu sisälsi myös apurungon ja muiden tarvittavien vahvistusten suunnittelun.

Rahtilava avolava-maasturiin

Suunnittelimme pultattavan rahtilavan maasturiin, josta purettiin alkuperäinen lava ja tilalle laitettiin 2,3x3m lava etusermillä.

Vetopöydän madallus

Vetopöytä oli liian korkealla ja sen kiinnitys suunniteltiin uudestaan rungon tasalle.

Hakekaapin korotus

Vanha hakekaappi siirrettiin matalan alustan päälle. Kaappiin suunniteltiin korotusosat, jolloin saatiin reilusti lisää tilavuutta.

Volvo FM+Palfinger 26002+rahtilava

Työ sisälsi rahtilavan, vahvistuksien ja loppuvarustelun suunnittelun. Nosturi asennettiin perään ja rahtilavaan tuli lisäksi pitkän tavaran telineet.

Vanhan kärryn muutostyöt

Suunnittelimme vanhaan kärryyn muutoksia, kuten venetuet, hydrauliset levikkeet ja sidontakiskot.

Vaihtolavakontti

Suunnittelimme vaihtolavakontin sammutuskäyttöön. Kehyksenä käytettiin RHS-putkea.

Volvo FH 10×4 + Palfinger 135.002 + rahtilava

Kiinteän rahtilavan suunnittelu.

Man TGS + Palfinger 24.001 + rahtilava

Työhön kuului koko päällirakennesuunnittelu. Nosturi asennettiin perään ja rahtilavaan tuli lisäksi pitkän tavaran telineet.

Man TGL + Fassi F85BCO.23 + rahtilava

Suunnittelimme rungon vahvistukset ja rahtilavan, johon kuului pitkän tavaran telineet.

Renault 6×2 + Palfinger 24.001 + rahtilava

Suunnittelimme rahtilavan, johon kuului pitkän tavaran telineet. Lisäksi vahvistukset ja koko loppuvarustelu kuului tähän työhön.

Volvo + Palfinger 92002 + rahtilava, 3kpl

Suunnittelimme seuraavat autot: Volvo FM500 8x4, Volvo FH540 8x4 ja Volvo FH540 10x4. Suunnittelu sisälsi rungon vahvistuksien sekä loppuvarustelun suunnittelun. Kaikkiin autoihin tuli pultattava apurunko sekä runsaasti lisävarusteita, kuten meidän suunnittelemat ketjulaatikot ja tolppateline.

Puutavaranosturi ja hakkuri Mannin päälle

Suunnittelimme Kesla puutavaranosturin sekä Jenz hakkurin vahvistukset ja asennuksen alustan päälle. Alustana toimi uusi Man TGS.

Iveco Dailyyn pieni nosturi+lava säilytyslaatikolla

Suunnittelimme nosturin ja lavan asennuksen sekä lavan alle koko matkalta säilytyslaatikon. Laatikko toimi myös osana apurunkoa.

Volvo FH 6×2 + Hiab 211 + Multilift

Suunnittelimme rungon vahvistukset sekä laite-asennuksen.

Volvo FH 6×2 + PM30,5 + rahtilava

Suunnittelimme rungon vahvistukset sekä rahtilavan.

Scania 8×4 + Palfinger 26002 + rahtilava

Suunnittelimme rahtilavan kiilatappikiinnityksellä ja peränjatkeella.

Renault + Palfinger 24.001 + rahtilava

Suunnittelimme rungon vahvistukset sekä rahtilavan alumiinilaidoilla. Teimme myös loppuvarustelun paikoituskuvat.

Sora-auton apurunko

Suunnittelimme 5-akseliseen Volvoon matalarakenteisen kippiapurungon. Apurunko oli pultattava ja autoon asennettiin myös soralava.

Muut suunnittelutyöt

  • Lisäksi monia muita päällirakennesuunnitteluja eri alustoille.

  • Olemme myös suunnitelleet erilaisia apuvälineitä asennuksiin ja nostoihin.

  • Meillä on useita itse suunniteltuja säilytys-, kiinnitys- ja kuljetusratkaisuja päällirakennevarusteluun ja lavoihin liittyen.